Konfirmation i Ansgarkirken

Konfirmationer i Ansgarkirken afholdes Kristi himmelfartsdag og den efterfølgende lørdag.

I 2024 betyder det følgende:

A og C  Klassen fra Læringshuset i Nærheden konfirmeres d. 9/5.

B klassen fra Læringshuset i Nærheden og elever fra andre skoler den efterfølgende lørdag d. 11/5.

Praktiske oplysninger

Man konfirmeres i det sogn, som den unge bor i, men al konfirmantionsforberedelse foregår sammen med pastoratets konfirmander. Det vil sige, at uanset om man skal konfirmeres i Reerslev Kirke eller Ansgarkirken, mødes vi hver onsdag kl. 14.20 i Ansgarkirken.

For at blive konfirmeret skal man være døbt. Er man endnu ikke døbt, når man begynder forberedelsen, skal man døbes inden konfirmationen. Dette planlægges sammen med præsterne.

I Hedehusene sogn går konfirmanderne til konfirmationsundervisning i 8. Klasse og indskrives, når de går i 7.klasse.

Tilmelding til konfirmation 2024 - klik her